Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Äntligen ny mobil =)

Av Veronica Isaksson - 21 maj 2012 19:13

Hejsan!


Äntligen har jag en mobil igen!!! Iphone 4s blev det :D


Vilket väder vi har haft idag! Underbart med lite sol har bara njutit idag så skönt med lite värme!

Nu ikväll började det åska det var väldigt skönt. Har haft väldigt ont i huvudet ett tag men nu mår jag så bra som jag brukar!


Helgen som var har jag inte gjort överdrivet mycket! Det var skönt!


Får blogga mera än annan dag då jag har mer att skriva men nu har jag en ny mobil och det är så skönt!


Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Isaksson - 29 oktober 2012 11:07

Efter en sommar utan blogg så skall jag verkligen försöka blogga igen!   Det har hänt en del den sista tiden! Nått som är mycket spännande är att Minna har kommit in i mitt liv! Det är en fantastisk häst som jag kommer berätta mera om senare =)...

Av Veronica Isaksson - 16 juli 2012 00:09

Nu är jag åter på bloggen efter ett litet uppehåll =) Jag rider mest skall uppdatera bloggen med lite text och bilder =) ...

Av Veronica Isaksson - 27 maj 2012 22:43

Fredag och Begravning   I fredags tog vi ett sista farväl av Lydia (pappas moster) Det var en mycket fin begravning som hölls i Tölö kyrka =) Det var ungefär 350 grader varmt jag hade på mig svarta byxor,svarta skor och svart väst trodde jag sk...

Av Veronica Isaksson - 11 maj 2012 20:45


Fredag idag =)   Känns konstigt att säga detta men vad jag har längtat till helgen =) Idag har jag inte gjort så värts mycket vart riktigt trött kanske håller på att bli sjuk igen men det hoppas jag inte nu räcker det med sjuksommar fram till jul...

Av Veronica Isaksson - 11 maj 2012 00:09

Ett litet snabbt inlägg innan det är dags att sova!   På ridskolan övade vi på framdels-vändningar jäklar avd svårt det är men övning ger färdighet kallas det ju så jag skall klara detta oxå. Vi travade och galloperade som uppvärvning,men vilka f...

Presentation


Välkommen till min Blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards